Najczęściej zadawane pytania

Organizowanie konferencji głosowej za pomocą Conferencecalling.pl jest niezwykle proste, jednak wyobrażamy sobie, że mimo to mogą się pojawić różne pytania. Oto lista tych pytań, które zadawane są najczęściej.

Czy przed skorzystaniem z usługi Conferencecalling.pl konieczna jest wcześniejsza rezerwacja?
Nie. Aby użyć usługi Conferencecalling.pl, nie musisz dokonywać rezerwacji. Spotkania możesz organizować przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Jedyne, co jest konieczne, to ustalenie daty, godziny i kodu. Uczestnicy dzwonią następnie o umówionym czasie na numer 708 - 2772 02 (1,05 PLN/min) i wprowadzają uzgodniony kod, który pozwala rozpocząć konferencję głosową.

Ile kosztuje konferencja głosowa zorganizowana za pomocą Conferencecalling.pl?
Każdy z uczestników płaci 1,05 PLN/min. Jest to jedyna opłata pobierana za korzystanie z usługi Conferencecalling.pl. Opłaty są naliczane sekundowo, a zatem nigdy nie płaci się więcej, niż się faktycznie wykorzystało. Podane stawki zawierają VAT.

W jaki sposób pobierane są opłaty za korzystanie z usługi Conferencecalling.pl?
Opłaty za konferencje głosowe są potrącane ze zwykłych rachunków telefonicznych uczestników. Koszty te są wyszczególnione w sekcji „Numery 708” lub „Numery usługowe”.

Ilu rozmówców może jednocześnie uczestniczyć w konferencji głosowej?
Conferencecalling.pl dopuszcza maksymalnie do 30 uczestników jednej konferencji głosowej.

Jak długo może trwać konferencja głosowa?
Konferencje głosowe organizowane za pomocą Conferencecalling.pl można prowadzić tak długo, jak tylko potrzeba. Conferencecalling.pl nie nakłada żadnego ograniczenia czasu trwania konferencji głosowej.

Z mojego telefonu nie mogę dzwonić na numery 708.
Niektóre firmy blokują w swoich centralach połączenia wychodzące na numery 708. Dowiedz się u operatora lub w dziale pomocy technicznej, czy blokadę tę można usunąć. W ramach usługi Conferencecalling.pl możesz też uczestniczyć w konferencji głosowej dzwoniąc z telefonu komórkowego.

Wpisuję ustalony kod, ale nic się nie dzieje.
Istnieje możliwość, że posiadany telefon nie generuje sygnałów tonowych DTMF, przez co nasze oprogramowanie nie reaguje. Zajrzyj do instrukcji telefonu lub poradź się kogoś w dziale telekomunikacji. Czasami, aby włączyć wybieranie tonowe DTMF, trzeba najpierw wcisnąć klawisz „9”.

Inne pytania, nieuwzględnione na powyższej liście?

Prosimy o przesłanie ich mailem na adres info@conferencecalling.pl